Va nöjd med allt som livet ger

Det där med sommaren, tiden går snabbt, snart är allt detta över! 8 veckor kvar, 8 underbara veckor, vi har den bästa tiden på säsongen kvar. I helgen är det fullt ös med DC all in show, DC's A lag kommer hit för uppvisningar på snowboard, skidor, surf, skate och rally i park och på hotellet, grymt häftigt ska det bli. Sen är det konsert i parken på lördag och fest på sagbruket efteråt, OH BABY BABYYYY, väldigt internt! Sen på söndag ska vi surfa igen, of course och sen är det äntligen suuuuuupertisdag, gotta be there to know! say no more liksom, bilder får tala!

Men tillbaka till sommaren, jobb ? boende ? vart ska man va ? Jag sticker ju till bali direkt när jag är klar och hade gärna haft ett jobb färdigt innan jag åker. Hemma på västkusten ? Hos pappa i orsa ? Stockholm ?

Och på tal om Bali, nu bytar jag ämne lite ofta här men christina har stuckit nu, till Bali, hur galet är inte det !?! Lämnat mig i sticket så nu får jag börja gå överallt, det suger lite! Bara för det så tog jag och Julia skidbussen ner till stan idag haha, sååååå lata!

Och förutom allt detta så är jag så himla glad och nöjd med livet, Trysil var det bästa valet på länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0