fiesta all night

Nu har jag varit ledig och sjuk i 3 dagar, kunde ju åkt hem, lööönt! Inte gjort ett skit, hängt på allas jobb överallt och snorat. Men det har varit skönt, har nya krafter och kan jobba några veckor till och framförallt krafter till helgen, så taggad!!!!!!!

Ikväll ska bertil firas, hemmafest och sen sagbruket! Och imon startar DC all in, och imon ska jag flytta, bara sådär. Killarna står inte ut med pizzabagaren längre så nu ska jag packa mina grejer och flytta in svin och kåtstugan, denna säsongen kommer inte bli lugn och det är nu allt roliga sätter igång, hej och hå, håll i hatten!

BÅNNSKI!

Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

FowZie är tillbaks på blogg.se igen!

Skönt att spela på hemmaplan!

2011-03-19 @ 02:45:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0