shame on me

Ja, bloggen glömde jag bort lika snabbt! Shame on me

Det har varit en händelserik helg. Jobbat massa, sovit, lite grann inte så mycket och festat. Afterski på Laaven efter jobbet på lördagen sen utgång efter det, med ölbrillerna på. Söndagen upp och jobba, bakis som aldrig förr. Men tacka vet jag Robin som kommer in med huvudvärkstablett och räddar min dag. Hem och sova och tagga om för bransjekväll, inte lika kul och spårad som lördagen men helt okej så att säga!

Vecka 9 nu och vi var redo för ännu en vecka med kaos och sportlovsglada barn men icke, det var hur lugnt som helst, strålande sol och plusgrader så har man inget folk i stugan så kan mimmi sitta ute i solen och bara ha det gött istället, tror ni jag klagar !?! NEJ! påskväder

Nu ska jag klä mig och sen blir det pizza buffe på peppes med sindregänget! Ha en bra måndags kväll

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Jag heter Nina och söker en au-pair familj som bor i New- york eller San- Fransisco.



Är din tid som au-pair slut till Juni då jag vill åka och dina familj behöver en ny au- pair eller om du känner en väns familj som behöver det så får du jättegärna kontakta mig. Jag åker med Cultural care.



Tack på förhand ! / NIna

[email protected]

2011-03-05 @ 16:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0