lycklig

Nu har jag äntligen slitit klart mina 8 dagars i rad på jobb, nu är jag friiiiii som en fågel imorgon. Men bara en dag, sen kör vi 7 dagar till, v9 och stockholmarna invaderar. Sen blir det förhoppningsvis lugnt igen, när katterna är borta så dansarna råttorna på borden, bokstavligen! Läge att va trött på jobb igen ;)

Även om det är sjukt stressigt på jobbet så är det ändå riktigt kul, jag älskar att göra kunder nöjda och få det där lilla extra tacket, smilet och kronorna i dricks koppen när dem går! Sen att vissa har jävligt många skruvar lösa i huvudet och har noll förståelse för sportlovsveckor och vad vi anställda faktikst har att göra det är bara att ignorera, vi är människor, vi kan inte göra tusen saker samtidigt, vi gör allt vi kan för att ni ska få en grym semester!

Lediga dagen imorgon, tro det eller ej så har jag planerat att vara i backen 9 imon, jag är såå sugen på nypistade backar, kanske till och med lite puder om vi får snö inatt och sen en våffelfrukost på knettan! friday im in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0