workouts

Nyss hemkommen från dagens workout. Broadway body workout på westchester community college. Kursen suger men träningen är bra, grymma tips! Så jävla svårt att dansa till hennes hastiga rörelser när det inte ens är i takt med musiken. Sen när jag kom hem så hamnade jag på studsmattan med mina värdbarn och min värdmamma haha det måste ha sett roligt ut. Jag har haft en svacka i träningen på sistonde men nu har jag fått tillbaka suget, imorgon SKA jag ut och springa. Jag vill va snygg i city i sommar och jag vill framför allt komma hem snygg! Brun och snygg. Brännan jobbar jag på imorgon, resten av veckan och heeeeeeeeeeela nästa vecka bjuder på sol och 25 - 30 grader, kick-ass!

Sen ska vi ta en poledance class snart, det är jag taggad på! En söndag i white plains, gillar jag det så blir det ny karriär snart, haha nejdå dont freak out mom and dad!

 

Sådär mina vänner, så ska det se ut!! Muskler lär behövas

 

 

Såhär kommer jag se ut

 

 

 

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Pappa Richard

Ha ha det hade varit ascoolt om du lärt dig det men inget framtidsjobb kanske. Puss på dig.

2010-05-20 @ 07:45:55
Postat av: mamma

Det e du o hollywoodfruarna då..., dom sysslar också med den "sporten". Du får lära mej när du kommer hem!!! Puss

2010-05-20 @ 08:05:40
Postat av: Allo

Nej, inget jag vill lära mig men jag kommer jättegärna och kollar på när du och Annika visar hur det funkar... kram

2010-05-20 @ 16:25:52
Postat av: mamma

Tror inte du vill se det, Allo..............

2010-05-23 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0