SKÅL

Fredagen bjöd på uteservering där jag beställde in min livs första sushi, gjorde ett mesigt första försök då jag beställde in sushi med kyckling, avacado och bbq, gott var det så nästa gång kan vi prova fisk!

Vi firade Jessica och hade en grym girls night out. Vi skulle dragit vidare till hudson terrace för scandinavian valborg party men vi åkte direkt till empire hotel istället och lyxade till det med champagne och grymmaste utsikten. Sommaren har kommit till NY. Utomhus rooftop party med somriga klänningar och snygga brännor, är det såhär det kommer vara hela sommaren så blir det svårt att lämna i augusti.

Efter empire åkte vi vidare till grove för att dansa loss sista timmarna innan chelsea kallade. Snurriga i skallen var vi allihopa och damn vad jag sov hårt när grabbarna dunsade in nån timme senare. Tydligen så har jag fixat bekantskap med både taxichaffisar och uteliggare under kvällen. Amanda gjorde en klassiker och sov bort kvällen, Jessica headbangade i ett hörn tills huvudet gick av och Elin höll ihop tätt med stången. Emilia diggade livet.

 

Utsikten från paaaaaartyt

Fortsättning från helgen följer, glöm inte komma tillbaka! Det kommer innehålla mer rooftops, gossip girl detaljer, post its och central park


Kommentarer
Postat av: AnnG

sv: Haha underbart! Jag blir så himla sugen när jag läser din blogg att jag nog ska give it a shot! :) Åh, är de från Nya Zeeland? Jag älskar nya zeeländare! De har helt rätt! Och apropå sushi, om du gillar det alltså, så har de sjuukt god och billig sushi i Brisbane i Australien, så att du vet vad du ska äta när du är där alltså ;) :D

2010-05-03 @ 19:52:17
URL: http://kastasand.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0