tisdagkväll

Mina fötter luktar skit och skype hackar när jag för ett intressant samtal med fröken Wernersson. Dagen har varit lång och tråkig. Bara massa körande hit och dit, bråk med min bank som drar massa pengar hela tiden för att jag går minus. Men inte konstigt att jag går minus när ni drar pengar så jag går minus och då drar ni en overdraft fee på det för att jag går ännu mer minus också fortsätter ni så haha! Jävla bank. Nu ska jag öppna chase istället för då får man 100 dollar haha plus att Jessica ska öppna bank of america så får jag pengar för att jag referar henne, awesome! Det är nya sättet att tjäna pengar, öppna massa random bankkonton ;) det är min flygbiljett till New York i höst typ, INGEN SHOPPING MIMMI! Men imorgon ska jag ner och tjaffsa lite till med banken, jag ska ha mina hundra dollar tillbaka, jag går inte med på att dem drar hela min lön för ingenting! Dont mess with Mimmi!

Kommentarer
Postat av: lina

Hej! Hur funkar det om du ligger på plus på kontot när du skall hem till sverige. Kan du sätta över dom på ditt svenska då?

Funkar det svenska bankomatkortet i usa? eller är det rövdyrt att ta ut pengar på de?

2010-05-12 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0