sweet

Nyss dumpat kidsen i skolan och ligger nu i sängen och lyssnar på Daugthry (lyssna på life after you) och målar naglarna. Har haft en toppen morgon med barnen och njuter av varje sekund jag har kvar med mina änglar. De pratade om den nya tjejen och gillade henne inte alls,  och hannah slänger ur sig kommentaren "Edward only wants pretty babysitters, like you and didi" Haha sweet! Han blev helt röd i huvudet och försökte försvara sig. Hannah kramade mig tusen ggr om och sa att jag aldrig får lämna dem. Sen går hon ner och några sekunder hör jag henne skrika från nedervåningen och jag springer ner i panik, då har en asball fågel kommit in i huset och det var det coolaste dem upplevt på länge, det tyckte även hunden. "Mimmi, did you expect that bird to come?" haha neej ? Inte precis vad jag gick runt och väntade på!!

How am I ever gonna be able to leave these angels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0