supercharmen

Updates:

Morsdag - hon hade fått mitt sms och tackade så hemskt mycket i mail igår, hon har varit bortrest hela veckan nämligen. Så se där, jag uppvaktade min värdmamma iaf, lyckat uppdrag!

Banken - Jag satte på supercharmen á la Mimmi och fick tillbaka varenda öre som dem dragit. Jag lovade dock att komma tillbaka med Jessica och se till att hon skaffar ett bank of america konto haha också sa han till mig att jag inte komma tillbaka med detta problemet igen. "I can see that you paid attention to your transactions so I'll be nice this time, you tried. But it doesn't always show all your transactions on the online account right away" Nehe, hur fan ska man då veta ?? Men nu installerade han deras sprillans nya system på mitt konto, som egentligen inte kommer föräns till sommaren. Numera kan jag inte gå under noll, har jag inte tillräckligt med pengar så går inte köpet igenom, som normala svenska banker med andra ord. Därför jag har ett debit card och inte credit, stupid!

Gud vad min blogg är tråkig i veckorna haha, jag ber om ursäkt för detta. Allt äventyr äger rum på helgerna och nu är den snart här IGEN, herre min skapare!

Kommentarer
Postat av: klara

jag jobbade på en restaurang och på ett café :) nu jobbar jag på vandrarhemmet, här hemma. ska göra det nu i sommar sen till hösten så får jag se vart det bär av. sparar pengar så att jag ska kunna resa, eller så kanske jag väljer att jobba lite till. men blir så sjukt sugen på ditt när jag läser din blogg :) vad ska du göra när du kommer hem?

2010-05-13 @ 21:53:17
URL: http://kklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0