skypedate och riktigt date i kylan

Nytvättade lakan, nytvättade kläder och nytvättade tänder - livet är bra underbart. Fick jobba lite extra länge idag (känns som jag jobbat ganska mycket extra på senaste tiden) för värdpappan och Ed var på baseball match med deras lag och eftersom min värdmamma reser som vanligt så fick jag umgås med Hannah ikväll. Vi satte på en film och värmde varandra i soffan. Kallt som tusan i huset, undrar lite hur jag klarade av vintern. Ändå var det runt 15 grader ute idag, svinkallt tycker jag och har skakat hela dagen, huset är ännu värre. Antar att han fortfarande har AC'n på, brrr!

Idag har det hänt något spännande alls, lite skypedejter som lyste upp dagen och lunchbesök av Jessica, annars har jag bara degat här hemma.

Nu ska jag ragga 92.3 now (radiostationen som vi i princip kan förknippa vårat år med) hoodies. Vi träffade en grabb utanför konserten som jobbade där, han lovade att fixa och nu dök han upp på facebook. Jag va ute efter en hoodie men han var tydligen ute efter robinhood på bio haha, hur ska jag snirkla mig ur det här !?!

Kommentarer
Postat av: klara

jag mår bra :) hår mår du? när kommer du hem igen?



kom hem från idre för två veckor sedan. har jobbat och åkt skidor i fyra månader :) nu jobbar jag hemma igen. försöker tjäna ihop så mycket pengar som möjligt så får vi se vart framtiden tar mig ;)

2010-05-11 @ 11:15:20
URL: http://kklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0