Midsummer festival

Jag pratade med min värdmamma innan om sommarens planer för barnen och alla deras camp. Jag är inbokat på boy scouts campet med Edward nu, kan bli spännande haha! Sen frågade hon om jag ville spela Tennis med honom också en av veckorna, GÄRNA! Hannah har 2 veckor inbokade.

Jag frågade henne också om jag kunde få ledigt på midsommarafton vilket gick alldeles utmärkt. Ger man så får man ;) Så jäkla kul, Maja kommer vara här då, Elina kommer vara här och jag hoppas att alla andra brudarna kan få ledigt denna underbara högtid också för denna dagen ska bli en att minnas. Festival i Battery park på manhattans sydspets hela dagen och natten! I CAN'T WAIT!!!




Kommentarer
Postat av: i huvudet på thåström

i wish i was there too baby!

2010-05-19 @ 16:41:06
URL: http://lifewithj.blogg.se/
Postat av: elina

Heeej bästa !!! Kan inte vänta tills midsommar med er ! Kommer bli helt jävla fuckiong awsooooome !!! ses snart hun bun ! / e

2010-05-23 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0