Memorial weekend

Det har varit halvdag i skolan, hämtade kidsen vid 12 och so far så har det varit ett lätt jobb, playdates för båda. 5 ungar i huset som alla underhåller sig själva, awesome. Börjar blir långtråkigt dock, 6 timmar utan att göra nått är seeeeegt. 2 more to go, sen gör jag middag och skjutsar Ed till Lacrosse practice och sen bär det av mot manhattan, believe it or not. Det blir mingling på empire, så värst vilt blir det nog inte (säger jag nu) eftersom att vi ska upp tidigt imorgon för att ta bussen till niagara fallen, exciting!!! Vi stannar en natt och kommer tillbaka på söndag så bloggen kommer dö igen.

Söndag är våran chans att prova på det galna söndagsutelivet eftersom vi är lediga måndag. Love memorial!

Måndag har vi inga planer ännu, city eller stranden antar jag! Bloggen kommer dööööööö

Det ekar BRA HELG!

Och grattis mamma på mors dag! Kommer inte kunna ringa dig men jag skickar all min kärlek och tacksamhet till dig! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Var gärna med och tävla om ett presentkort på Guldfynd till ett värde av 1000 kr :) Gå in här: http://mikaelafranzen.blogg.se/2010/may/tavling-i-sammarbete-med-bloglovin-guldfyn-1.html

2010-05-28 @ 22:15:11
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack, tack min goaste Mimmi. Hoppas verkligen du haft en härlig minitripp i helgen. Älskar dej, Mims<3<3<3<3<3

2010-05-31 @ 08:49:02
Postat av: Michelle

Upp med bilder! :D

2010-06-01 @ 13:59:51
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0