internet is back

Förlåt för dåligt bloggande. Mitt internet var nere i 2 dagar men nu har min värdpappa fixat det åt mig.

Solen skiner även idag, 20+ nånting och Miami brännan tar sig igen. I'm lovin' it
Fredag och alla är på bra humör. Mina värdföräldrar ska ut och äta ikväll så jag är bossen över barnen, ganska säker på att kvällen kommer sluta på studsmattan och det kommer vara omöjligt att lägga barnen, jag känner dem alldeles fär väl. Men jag klagar inte, kvällstid med barnen är alltid roligt och man sparar pengar på att inte dra till stan och jag kommer vara pigg för morgondagens äventyr, I'm excited.

Jag fick ett ärenden att göra innan som jag mer än gärna tog emot. Han bad mig att vääääldigt försiktigt ta hans audi S5 (cabbe) till biltvätten, ohyeah baby! Jag och jessica skruvade upp och cabbade ner och for snabbare än vinden igenom white plains, fyfan vad härligt! Det är nått jag ska ha när jag blir stor, glassigt au pair liv för tillfället.

 



Kommentarer
Postat av: Pappa

Du passar onekligen i en cabbe,,,,,,, Kram

2010-05-08 @ 08:29:11
Postat av: Michelle

Gud vilken underbar blogg jag just trillade in på! Helt galet rolig och mysig på alla sätt. Au pairar du i NY? :)

2010-05-09 @ 12:09:32
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0