förbjudet

Bilder från helgen får ni inte denna gången för dem är inte okej haha. Kan beskriva dem istället, mycket guacamole, en perfekt passande yankees keps, powernaps på tunnelbanan och farliga blickar. Jag dansade som om det inte fanns någon morgondag i fredags och jag gillade det. Alla i min omgivning också för den delen, alla satt ner och skratta åt mig hela kvällen och jag och yankees kepsen underhöll gruppen. GO MIMMI! Jag och rooftop fredagar alltså!
Fin huvudvärk i lördags. Hjälpte Angelicas värdfamilj på deras dotters first communion. Underbart väder och höll koll på alla 30 ungar som ville bvara på studsmattan samtidigt. Sen tog vi tåget in till stan och mötte upp Jessica och Amanda på en mexikansk uteservering vid times square, drack gott och snackade skit innan vi gick till hudson och firade lite "syttende mai" och sen nästa taxi (hatar dem) ner till grove där vi snackade lite skit med eric i gossip girl i kön. Jaa även han fick köa och hans kompisar fick fixa in honom, stackars liten! Men vi hakade på fint i gruppen och tillslut gick dem före och vi vandrade efter haha! Sen spanade vi in en hunk i mössa hela kvällen och dansade vidare till new yorks hit music. Tunnelbanan hem var en upplevelse för sig och nu blir det yankees match i veckan!

New York slutar aldrig att förvåna.

Kommentarer
Postat av: Michelle

New York låter verkligen underbart!

2010-05-17 @ 01:27:42
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0