en dag under parasollet

Tjenixen, jag har njutit av solen hela eftermiddagen, läst lite i dear john boken, har fastnat helt och läser aldrig mer. men några sidor på en filt i trädgården. Röd och fin i ansiktet nu, njuter av ett kallt glas vatten och bra musik under parasollet på altanen. Internettet funkar inte inne i huset haha, har gått runt överallt och tillslut provade jag altanen, score!

Nu ska jag snart hämta kidsen, inga aktiviteter idag förutom tae kwon do efter middagen ikväll. Så det blir heldag i parken med glass och baseball i guess! Jag börjar bli kung. Btw så vill jag se the yankees snart. och när vi ändå pratar biljetter (nu går det undan när jag skriver haha, har brottom) så bokade jag biljetter till Six Flags igår. Fick låna bilen så på lördag bär det av mot Jackson, NJ 2 timmar söderut för x antals timmar crazyness. Då är man nog bra pigg och taggad till en utekväll på manhattan, tummen upp för adrenalinkickar!

 

 

Kramar från soliga scarsdale!


Kommentarer
Postat av: AnnG

haha snällt av dig! ;D jaa, jag menar det!! jag har sett schemat för madison square, och jag kan ju inte säga annat än att jag är riktigt avis på dig! fy farao vad många bra artister som kommer dit! :)

2010-05-07 @ 01:36:07
URL: http://kastasand.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0