And now it's May..

Nu är det varmt ska ni veta, ingen sol och regn i luften men hujedamej vad varmt det är, svetten rinner!
Jag klagar inte, det ska ni veta, jag filosoferar mer hur jag ska överleva sommaren här haha! Idag var sista TOEFL lektionen, det är bud på att fira. Tråkigare lektioner får man leta länge efter, lycka till ni som ska göra testet, weeeeird!

Har fixat ärenden efter college med min sovande vän Jessica, hon är så inspirerande att hänga med, hon sover 75% av tiden du spenderar med henne och antagligen ännu mer när hon är själv, förutom på nätterna då sitter hon uppe minsann! Ska jag dumpa henne !?!

Dags att hämta barnen, idag ska vi lämna girl scouts cookies och köpa gurkor. Trycka in lite baseball träning ska vi med få till.

ciao.

Erkänn ni är sugna på helg fortsättningen ;) ?? Gossip girl gossipet lockar, i know it!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! Inte mitt fel att jag börjar bli sjuk! Men det är ju självklart, får man inget medlidande från Mimsing! This is killing me!



PUSS

2010-05-03 @ 21:55:30
URL: http://jessicasworld.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHA

2010-05-03 @ 23:25:28
URL: http://magsnyc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0