All in baby

Jag slog på stort och skämde bort mig lite till minsann, hoppsan!

hihi

Nu bär det av mot stan med min tvilling Jessica. Hon powernapar och jag packar väskan. Ska snart brumma ner, vi har velat och velat och velat hela dagen och helt ärligt så tror jag att vi är lite beroende, det går liksom inte tacka nej till manhattan, och varför skulle man egentligen. Så nu blir det all in iallafall. Frågade mitt värdbarn innan vad han tyckte jag skulle köra.. "You can go to metropolitan museum of art" Joo lille vän det är precis vad vi vill en fredag kväll hahaha. "Okey so go to stew leonard's" (Det är en matbutik för er som undrar) "Eeeh what are we gonna do there ?" "Have fun!?!" sen fortsatte han med lite mer normala ideer som central park men sen spårade han vidare i home depot och cosco. weirdo!

 

Idag svettas man igen btw, vädret är cp!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh, tack för bloggtipsen! Och ja, det lutar nog åt NY. Jag vill fasen uppleva lite SATC känsla ;) haha

2010-05-15 @ 17:38:32
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: mamma

Hade ju varit roligare o se INNEHÅLLET i påsarna....

2010-05-17 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0