Känns som alla rubriker har samma namn

Tänkte lägga in bilder från tiden jag missat blogga från, har nästan glömt vad som hänt, den här veckan har varit väldigt stressig, mycket strul och långa dagar. Men jag slänger in bilderna som ligger på min kamera så kommer nog minnena tillbaka. Orkar inte ligga efter med bloggningen redan innan jag ger mig iväg på äventyr


Vår kock på restaurangen där vi hade Elinas avskedsfest. Japanskt steak house, underbar kväll med rolig underhållning, efter restaurangen så gick vi och såg Remember me, en väldigt märklig film, fast bra!




Fab 5, ignorera Amanda, det är okej!


Elinas hejdåfika på Starbuck timmarna innan hon beger sig till Newark och stormen intar Scarsdale


Eliiiiiiiiiiiiiiiiiiin


<3


Skål!


Lunch på White plains Diner






Bilder från stormen.. här va det bara att vända på vrålåket!


Jessica, katten, stearinljus och massa filtar


Hus som är träffade






Anledning till strömlöst i Scarsdale ? haha


Världens bästa hostkids på skidor





That's it. Nu ska jag ladda för en sista jobbdag imorgon, skolorna är öppna igen så dagen ska nog gå fort!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan!

Jag är också au pair i new york men bor i Armonk just nu. Är i rematch och kommer flytta till en annan familj i scarsdale,NY den 27/3. Är det i scarsdale du bor nu? vorre kul om du kunde höra av dig så vi kan maila:)

2010-03-18 @ 17:06:02
URL: http://jessrosen.blogg.se/
Postat av: i huvudet på thåström

hoppas ni hade ett fint avsked med elina och att ni får en grym resa i miami nu snuttan! saknar er :) <3

2010-03-18 @ 23:31:44
Postat av: Amanda

Hååååål käften mig ignorerar man inte! btw sedan när tycker Jessica att det är ok att sitta med en katt bredvid sig...?

2010-03-19 @ 03:25:47
URL: http://magsnyc.devote.se
Postat av: Jessica

Haha Amanda! Sen igår när jag och Ami förbättrade vårt relationship eftersom hon låg och värmde sig vid mina fötter framför öppna spisen!



Btw Mimmi snygga bilder, jag ser ut som ett spöke, behöver nog sola lite innan Miami för annars finns det risk att sanden är mörkare än mig!



PUSS

2010-03-19 @ 04:33:56
URL: http://jessicasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0