unpacking and packing

I'm home, känns skönt, bättre än väntat haha. Det var inte jätte jobbigt att lämna kalifornien och solen eftersom jag vet att en vecka i Miami och Key West väntar med brudarna, jag är så galet taggad, spring break my friends !!!

Jag har massa att göra imorgon innan jag åker och klockan är redan 12, dock inte så trött eftersom jag är inne i kaliforniens tidszon men ändå- jag har massa tvätt, unpacking, packing, fixa pengar, college, skype dater osv. Också bloggningen såklart, bilderna ska in innan jag åker det lovar jag, kanske trycker in några ikväll, who knows!




Kommentarer
Postat av: mamma

E du i Mellbystrand...........................???

2010-03-26 @ 07:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0