Starbucks

Jaa, här sitter jag och använder internet igen. Laddar mobiler och liknande. Fortfarande inte hänt någonting med strömmen, elektrikern är hemma hos oss nu och försöker få igång generatorn så jag kan tvätta imorgon haha, familjen har panik när det gäller tvätten, allt ska vara packat och klart torsdagkväll och allt ligger i tvättkorgen. Imorgon åker dem båda till jobbet så jag måste få iväg barnen på playdate och tvätta alltihop, jag måste ha mitt rent också, annars får jag åka iväg med allt till tvättomat vilket jag helst slipper.

Idag tog jag med barnen och åkte skidor så vi kom ut ur huset lite, det var jätte mysigt, förmodligen sista dagen dem var öppna för allt var slask, men barnen hade skitkul och solen sken, åkte utan jackor och med solglasögonen på, härligt! Lite påskkänsla från rocksetra i Trysil höhö!

Nu börjar det dra ihop sig till Kalifornien, ska bli så himla kul. Just därför jag inte klagar på att jobba hela dagarna denna veckan haha fast det är ganska stressigt med att få klart allt, har massa grejer att fixa!
Jag stannar i kalifornien 5 dagar så jag kommer hem nästa torsdag igen. Sen åker jag vidare till Miami på lördagmorgon, landar i Fort lauderdale och där har vi en hyrbil som väntar på oss, sen ger vi oss iväg på roadtrip till Key West, stannar 2 dagar där och sen tillbaka till Miami, en vecka utan gränser. Så hur det kommer bli med uppdateringen i framtiden kan ni räkna ut själva haha, jag ska göra mitt bästa!!

Kommentarer
Postat av: Tinde

vart i kalifornien ska du? Hoppas det löser sig med tvätten!

2010-03-17 @ 06:57:05
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: mamma

Trots allt strul, låter det väldigt lyxigt i ditt liv lill gumman..... Tänker på dej!!!!!!!!!!!!

2010-03-17 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0