San diego is the love of my life

En liten kort uppdatering fran San Diego och California. Jag har det sa bra som man bara kan ha det. San Diego ar det vackraste stallet jag nagonsin varit pa och jag forstar inte riktigt vad jag gor i New York haha!
Vi har varit runt om och kollat turiststallen, utsiktsplatser, bbq hos andra svenskar och idag har jag gatt langs boardwalken i Pacific beach och La jolla och kollat surfarna och alla pirer. Shoppat i dem sma butikerna langs stranden och njutit av solen.


One day I'm gonna live in California

Kommentarer
Postat av: elin

Mimmi shit alltså! Vad kul att du får uppleva det! :) New york är ju grymt också, men ja, inget slår ju California.... Hoppas vi blir grannar ;D Ta vara på dagarna så ses vi när du kommer hem! puss o kram!!

2010-03-22 @ 04:09:51
URL: http://elinavenue.blogg.se/
Postat av: mamma

Glöm inte vackra västkusten............. Hmmm... Puss puss

2010-03-22 @ 08:18:01
Postat av: katriina

Show some pictures! :) I'd like to visit San Diego some day!

2010-03-22 @ 16:52:56
Postat av: Amy

Jag tycker du ska konma hit, på heltid. 9 månader tillsammans i sunny california - de du :)

2010-03-23 @ 07:37:34
URL: http://amydee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0