Räknar ner timmarna..

Dagen har varit lång, Jessica ringde och väckte mig halv 9 då hon stog utanför och ville ha frukost, vilket jag inte hade för allt är gammalt i kylen, det blir så när man har strömavbrott och sen åker på semster direkt efter, så det så. Men lite pannkakor kunde vi röra ihop med den sura mjölken haha, dem var goda, ingen ide att få panik.
Begav oss till college, väldigt otaggade. Hamnade i ett klassrum med enbart asiater med värsta ryggsäckarna och böcker. Själva kommer vi i mjukisdrässarna, jessicas michael kors väska, en rosa penna och ett utrivet papper ur ett block, kan inte påstå att jag kände mig hemma. Som tur var så skulle vi inte vara där heller, vi kom bara in en snabbis och visade alla hur svenska vi var. Fel klassrum, fel kurs, fel dag, fel allting. Hon insisterade på att vår kurs var på torsdagar, vilket vi var helt säkra på var fel, fredagar var våran dag. Haha, vi skrattar ikapp och går ut ur klassrummet så snabbt vi kan så den lite mer seeeeeriösa klassen kan starta utan virriga svenskar i spetsen.

Därmed fick vi mer tid hemma, skrev ut bekräftelser på alla bokningar och visum/försäkringspapper, åt mer pannakakor, släppte ut lite resfeber, ringde våra mammor och sen övergav Jessica mig. Sen dess har jag ring farmor, mormor, morfar, pappa, bränt 3 awesome skivor till våran roadtrip, packat mer, börjat tvätta san diego kläderna och nu hade jag tänkt ta en dusch. Jag är så jäkla redo för MIAMI BITCH!


Kommentarer
Postat av: Carro

sv. ofc du måste följa mig lika slaviskt som jag följer dig. haha. Jag har det good so far. Har inte träffat så mkt folk än men det är på gång. Har mest satsat på att komma in i familj å så nu i början. Och språket om inte annat..

Om du kommer hem innan mig får du komma å hälsa på mig i london?!

2010-03-27 @ 01:16:26
URL: http://csomaupair.blogg.se/
Postat av: pappa

Have fun o lev livet älskling. Kram

2010-03-27 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0