Miami

Semestern är fortfarande lika bra, om inte ännu bättre. South beach är jätte fint, ännu finare vatten än key west och vädret kan vi inte ha mer tur med. Precis när vi satte oss i bilen i går och skulle lämna key west så började det regna. Och när vi stiger ur bilen i Miami så spricker solen fram och idag har v haft strålande sol hela dagen. Innan vi lämnade key west så stannade vi till vid southernmost point in the US och 90 miles to Cuba. Spöregnade dock så vi fotade från bilen haha.

Bilresan tillbaka gick fint, hittade en bättre väg så det tog 1,5 timme snabbare, vi lämnade tillbaka den vid Miami flygplats och direkt när vi parkerar bilen så kommer 6 killar fram till bilen och ska hjälpa oss med packningen, dem öppnar baggaget och ser kaoset "wow haha, take your time" Där låg våra kellogs k paket, chewybars, vatten och mjölkflaskor, kläder överallt, massa småpåsar och våra väskor. Sen skjutsade ena killen oss till terminalerna där vi mötte upp Maja. Begav oss mot South beach och letade upp våra hotell. Hotellet är perfekt, ungdomshotell som ordnar massa fester, pool, fräscha rum och så centralt det bara kan bli. Igår gick till en lounge där maja och lindsey käkade och sen träffade vi en kille som tog oss till Mokai, en klubb. Grym musik! Gick hem vid 3 och idag sov vi ut till 12, gick ner till stranden och låg där och stekte hela dagen. Klarade mig undan brännan idag. Det gick förbi massa promoters som bjöd in oss till olika fester i veckan, så nu har vi lite att välja mellan.

Vi njöt av fransk middag ikväll och nu har vi chillat massa på rummet, ska snart iväg och träffa lindsey och maja.

Hur är det hemma ?? Saknar er!

Kommentarer
Postat av: annika

hejsan! jag håller på och ansöker om att få åka som au pair till USA till sommaren. Jag undra om det är något du rekommenderar att jag gör och om det är värt det. År det något man skall komma ihåg att packa som man kanske inte skulle tänka på?



tacksam för svar//annika

2010-03-31 @ 13:16:09
Postat av: mamma

HEMMA i Mellby är det snart påsk!!!!! Jag säljer påskliljor både på längden o tvären............. Saknar dej i massor, gumman!! Puss o kram

2010-03-31 @ 22:22:21
Postat av: Sanna

jag saknar dig också palme :( du har de så jävla bra! glöm inte det! och glöm inte att du är med mig varje dag, i mitt röda hjärta!



eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh pommeskrydda?

2010-03-31 @ 23:34:03
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh du verkar ha det heeeeelt underbart Mimmsan! Är såå avis! Och saknar dig så himla mkt ska du veta <3

2010-04-01 @ 13:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0