Last day in Cali

Hemma fran en dag pa stranden, brun och fin. Kanonvader hela dagen. Lag och spanade in alla surfarna ute i vattnet, kollade pa utsikten upp mot bergen och njot av att fa sand mellan tarna. Det ar precis sahar jag vill bo.

Imorgon aker jag hem, hemma pa kvallen, lokal tid. Sa bilder och allting far ni pa fredag.

Jag tackar Familjen och Californien for en obeskrivlig vecka, allt har varit sa bra som det bara kunnat bli och Californien ar mitt nya favoritstalle pa jorden. I'll be back, soon!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej,



Mitt namn är Ellinor Parck och jag skriver för Kunskapsgymnaiset Globens skoltidning Distanz.



Jag skulle gärna vilja ha mer kontakt med dig inför det kommande numret med tema "Ungdomar och framtid".



Vänligen maila mig på [email protected]

/Ellinor :)

2010-03-25 @ 17:18:43
URL: http://eellis.blogg.se/
Postat av: Carro

åhhh låter underbart mimmi.. saknar dig

2010-03-25 @ 17:22:48
URL: http://csomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0