I'm Awesome

Då var det mesta fixat inför resan, lite små grejer kvar bara. Sitter med mina flygbiljetter i handen, precis checkat in online, Taxi till flygplatsen är beställd och väskan är packad. I'm sooooo excited!

Ska bli så jäkla underbart med semester, sol bad och stränder, även om sommaren faktikst redan kommit till NY. 22 grader har vi haft idag. Jag klagar då inte.
Gick upp vid 8 imorse och hjälpte familjen en timme innan dem drog iväg, fick två bamsekramar av barnen och sen vinkade jag iväg dem. Efter det var det dags att köra vovven till country retreat igen så iväg på nästa roadtrip och fick sällskap av Jessica, of course! Sen gjorde vi ärenden och åkte vidare till Amanda och the broooonx, fina områden det där. Satte oss på Amandas utsiktsplats och glodde på våran vackra skyline med jordgubbar och en bebis i handen.

Nu sitter jag och väntar på tjejerna som ska komma hit och grilla ikväll, tjillevippen


Jessica and her homie











Kommentarer
Postat av: Linn

Søt unge og søt hund! :D

2010-03-20 @ 14:47:11
URL: http://www.linnjones.com
Postat av: mamma

Söta ni är, tjejer!!!!!!!!

2010-03-20 @ 19:06:27
Postat av: Amanda

TAAAAAA BOOOORT! du är elak

2010-03-21 @ 15:40:04
URL: http://magsnyc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0