Hotel California

Baren var grym, livemusik, varma vindar, palmer och goda drinkar. När vi gick hem så stannade vi till i en liten souvenir butik och Jessica kollade på presenter till värdbarnen. Hon klämde sönder en sånn glaskula med grejer i som man skakar på haha, dont know the name, hon får panik och ser en lapp där det står "If you brake it, you to pay it". Hon ropar på mig och Amanda och dem två springer ut, jag var i en annan del av affären och går ut efter dem. Hahaha jag säger till Jessica att expediten ropade på henne (VILKET HAN INTE GJORDE) hahaha så kul hon tror fortfarande det, så hon kommer få reda på det genom detta inlägget. I vilket fall som så kutade hon och Amanda ifårn affären när jag sa det och därmed så tappade jag bort dem och fick gå genom hela jävla key west hem själv.

Hoppas ni fick en bra workout, Don't ever trust my pokerface ;)

Imorgon bär det av till Miami, in i vår lilla brum brum igen, It's time to get awesome my friends !!

Kommentarer
Postat av: JULIA

hej! hittade din blogg på cultural cares hemsida! har läst igenom din blogg lite och det verkar vara hur kul som helst :) men jag är lite osäker på barntimmar, eftersom jag inte kommer ha såhär jätte många (minst 200 iaf, det vet jag att man måste ha :)) men hur många hade du om man får fråga? :) trivs du bra i din familj? hur länge har du varit i USA nu? :) Ha det bra, kram!

2010-03-29 @ 13:53:53
URL: http://creatingjulia.blogg.se/
Postat av: JULIA

ja, ska absolut fortsätta följa din blogg :) okej, gick det snabbt för dig från och med att du skickat in ansökningen tills du fick matchning? :) är din familj din första matchning? :)

2010-03-29 @ 16:19:47
URL: http://creatingjulia.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja vara söt och rösta på min bikini i Nellys bikinitävling. Skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xrUPw7OXpi1Ztl35pVHhfyPi#bikiniGallery

2010-03-29 @ 21:28:00
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0