Extension

Började dagen med att gymma, awesome. Vidare till jessica och sova haha, hon fick fixa lunch medan jag deckade med min egna dator i henne säng. Efter jag sovit med mina svettiga gymkläder så duschade jag mig ren och satte mig till rätta vid matbordet, då ringer skolsköterskan så jag måste åka hem och hämta rena kläder till Hannah. Det var en lätt jobbdag, barnen åkte med sin pappa till tandläkaren vid halv 5 så jag fixade iordning maten tills dess att dem var hemma igen och under tiden hann jag med att låta mobiltelefonen få sig ett dopp i toastolen, det kallar jag awesome. Efter att jag meddelat värdpappisen (kunde dock inte dumförklara mig med att jag tappat den i toastolen av alla ställen) och lagt den på torkning så funkade den igen, hurray!

Nu ikväll har jag skickat in mina förlängnings ansökningar, believe it or not. Tror inte jag har nämt någonting om det innan i bloggen, men jag har i tankarna att förlänga hos en annan familj. Jag älskar min värdfamilj och jag älskar USA alldeles för mycket för att åka hem, men jag vill ha nya utmaningar och jag vill se mer av USA och en annan livsstil. Så numera är jag åter igen inne i matchningsprocessen och jag kommer önska Kalifornien. Så kanske det kan bli ännu mera spännande läsning, jag ser fram emot detta, jag älskade matchningarna: YOU HAVE A MATCH!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

hur länge tänker du förlänga? :o

2010-03-04 @ 08:06:22
URL: http://ibarae.blogspot.com/
Postat av: Pappa

You are a crazy girl and i LOVE IT.

2010-03-04 @ 10:47:44
Postat av: maja

YES go for it! haha i toaletten, klockrent

2010-03-04 @ 14:43:09
Postat av: mamma

Tur du inte hann spola.............. Puss

2010-03-04 @ 15:37:51
Postat av: Anonym

Men du komme rvara kvar hos din nuvarade familj tills i augusti eller?

2010-03-04 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0