Bettys



Ska den åka ner i en hollister påse eller inte ? JAAA!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Inte om du inte har råd,,,,,

2010-03-03 @ 13:15:56
Postat av: Jacqueline

Hej Mimmi! Läser din blogg då och då, mycket intressant läsning måste jag säga :)



Jag själv planerar att åka som Au pair i Juli, är just nu under matchningsfasen och har precis fått min första match. Jag har alltid haft en önskan att hamna i New York, främst då staden fascinerar mig. De som rekryterar säger självklart att staden inte ska vara avgörande osv, vilket jag i och för sig håller med om. Det jag undrar är om du gjorde något speciellt för att komma till just NY eller om det var slumpen? :)



Hade också uppskattat om du skriver lite om hur livet som Au pair är, är såå förväntansfull!



Svara gärna till min mail :)



MVH Jacqueline

2010-03-03 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0