Awesome

Jag har ont i halsen, jag hatar det!

Förutom det har jag haft en dunderhonungs dag. Idag skulle kunna ha varit en dag då jag kunnat rädda världen från allt det onda och alla skulle leva lyckliga i alla sina dagar. Men det gjorde jag aldrig!
Istället vaknade jag upp och hade en supersuper morgon med barnen som redan var vakna, jag stog med öppen mun hela morgonen och förstod aldrig riktigt vad som hände när dem gjorde allt utan att jag ens behövde nämna det, traskade iväg till skolan, brummade till gymmet med solbrillerna på och svettades lite, vidare till Jessica och äta omelett, det har blivit en liten besatthet. Precis som Jessicas förbannade torkad frukt som hon tuggar på dagarna i ända, torkat äpple, torkad mango, sjögräs, SJÖGRÄS! Jag mår nästan illa, men alla är vi olika, och någon måste komma från täby!
Vi tillbringade någon timme på starbucks och diskuterade våra awesome liv i vårat awesome land med våran awesome framtid!  Solen sken och graderna har visat 55F, JAG GILLAR'T

Barnen har skött sig bra och jag har jobbat hela kvällen! Imorgon är det tisdag igen och en vecka sedan vi såg shutter island, insane vad tiden går, snart är det helg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0