Another day in the golden state

Tiden gar snabbt, alldeles for snabbt. Redan tisdag och lunchtid torsdag sa aker jag hem, inte okej.
Igar fick jag lana bilen och aka till San Diego Zoo, varldskant zoo. Var val dock inget speciellt, jatte fint zoo men det har dem flesta varit som jag besokt. Men jag fick se 3 sma pandor, vet jag inte om jag gjort innan faktikst, urgulliga.

Idag far jag lana bilen igen och ska ta mig till Fashion Valley ett shoppingcenter en bit ifran, ga dar lite och sen ska jag hoppa pa ett tag dar och ta mig in till downtown :) Sen ikvall efter middagen sa ska jag och Caroline (mamman i huset) aka och shoppa. Dagarna ar fullspackade, det gillar vi!

Alla bilder far ni pa fredag nar jag kommer hem, hall ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0