Alice in wonderland

Det är lite sorliga tider i vänkretsen för stunden, dagarna går och tiden med Elina blir mindre och mindre. Vi fikade med henne och den nya au pairen i Rye idag. Hon var hur gullig som helst och kommer säkert passa perfekt in bland oss, en till skövde bor! Det känns väldigt konstigt att Elina åker, man kommer så nära sina kompisar här, vi umgås med varandra 24/7 och sitter alla i samma båt. Elina är en i gänget och det kommer bli ett hål, helt klart! Men vi har fortfarande 2 dagar kvar, än är det inte över :)

Nu ikväll tog jag med mig barnen på Alice in wonderland 3D, snodde dem från föräldrarna så dem kunde gå ut och käka lite själva. Vi fick med oss dem nya grannarna som flyttat in för nån vecka sedan, jätte trevliga och barnen kom bra överrens, kalas! Filmen var kanon, jag gillade den. Blir lätt yr av 3D filmer dock haha men det är smällar man får ta. Föräldrarna var fortfarande inte hemma när vi kom hem så jag gjorde dem redo för sängen och läste sagor för dem tills päronen var hemma igen. Då kom Elina förbi en sväng och vi pratade en stund utanför mitt hus med snacks från Gallerian. Kvällen kunde inte slutat bättre!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra intiativ att släppa ut Rob o Ann på middag, Kram

2010-03-12 @ 10:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0