8 days

Jag har ett sådant shopping behov, det är ingen bra kombination med att spara semesterpengar. Hamnade på Hollister idag och blev kär i ett x antal plagg, köpte inget vilket jag nästan är stolt över. Men jag kan inte sluta tänka på jeansjackan, så fin, så söt, så somrig, SÅÅ Miami - är man värd det ? Den är ju otroligt användbar.. Mer än massa skitplagg på forever som går sönder efter 10 tvättar. Har en känsla av att det kommer bli en dyr helg också. 2 veckor till sen smäller det, semester innehållande California och San diego, där vi ska bränna pengar och leva i lyx, sen kan jag börja shoppa igen haha!

Ikväll blir det bio, tuesday night you know, cop out in mamaroneck here we come !


Kommentarer
Postat av: i huvudet på thåström

AAAAAAAAAAAH, ja vill me se cop out men den finns inte här ännu :( skulle se the mentalist igår för de va "nya" avsnitt för sverige, visade sig vara de ja har ssett typ 3 ggr i usa redan. så nu får ja vänta 14 veckor innan jag får se de avsnittet som visas i usa NU. åååh SNÄLLA DÖDA MIG!!!

2010-03-03 @ 12:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0