real new yorkers

Söndagen har passerat, alldeles för snabbt. En dag som började med strålande sol och 30 grader. Begav oss till en diner och käkade brunch sen åkte vi hem till mig och la oss i min säng för att planera hösten. Då börjar det pissrregna och en tornado besöker NY, bara sådär. Vädret slutar aldrig förvåna. Bara det att vi avslutar kvällen på en uteservering i Scarsdale när solen kommit tillbaka.

Och som jag sa så slutade det på la pomme igår hahaha, tog tåget in vid 11 och Jessica var mittpunkten från fredagens skvaller, 25th baby! Inget ni förstår men alla grabbarna hade kul åt det och det var ingen som lämnade mig utanför någon klubb igår, jag var nöjd. La pomme lockar inte att sitta utanför, inte som Grove, där snackar vi. Vi stannade inte så länge igår, drog oss hem vid halv 3 tiden och som vanligt så var det inte populärt att dra tidigt, guess it's a NY rule, DO NOT LEAVE THE CLUB EARLY, I'LL SMACK YA!

I höst blir det veckoutgångar, fyfan va NAJZ! söndagar och torsdagar is the shit!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0