Niagara falls

Min knä svider så fruktansvärt mycket, mitt på ljusa dagen igår så bara stupar jag framåt med knäna rakt i asfalten, mitt i Chelsea bland allt folk haha. Vettifan vad som gick snett men där låg jag och sprang sista biten till Jessica där jag fick tvättat såren. fiiiii!

Helgen var grym. Bussresan var waaay to long men Niagara falls var hur vackert som helst. Jag rekommenderar att åka dit men inte med en chinatown buss, eller inte buss över huvudtaget, ta er dit på egen hand. Så lördagen bestod utav 8 timmars buss och sen var vi hela kvällen vid fallen. Vi åkte en båt rätt in i fallen, hur coolt som helst. Och när mörkret föll så slog dem på lampor från Canada sidan som lyste upp fallen i olika färger. Vi sov några få timmar på Radisson hotell i Rochester och kl 6 ringde klockan igen och det var dags för ytterligare några timmar i buss för att ta oss till Alexandria bay och 1000 Islands. Inget speciellt för oss svenskar, såg ut som en hederlig vanlig svensk skärgård, men indierna och kineserna var helt tagna, good for them! Vid 8 var vi hemma i NY igen och eftersom vi hade måndagen ledig så gick vi all in och besökte Juliet för några timmars dans på sofforna. Weird kväll men vi slumrade trångt och gott på en bäddsoffa efter en limoride som jag inte riktigt vet hur vi hamnade i. Måndagen gick vi från chelsea till grand central och kikade lite i affärer på vägen sen hem och slappade i sängen resten av dagen, det behövdes.

Nu till bilderna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Awesome weekend :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0