Svar på fråga

Grym blogg, du får verkligen mig att vilja åka ännu mer!! Jag skulle så gärna få komma till en familj i NY och jag har lite frågor till dig som jag hoppas att du kan svara på!
1. Hur är det att bo i en så stor stad?
2. Hur är utelivet? Får man gå ut på tex. krogar fast man bara är 19 år?
3. Hur är det med ställen att tex. leka med barnen där, måste man gå till parker eller bor du mer i en förort?
:)


Tack, tack, tack :)

1. Storstadslivet är grymt, jag är förälskad i NY och kommer förmodligen spendera resten av mitt liv här haha! Är du ingen storstadsmänniska, fobi för stora folkmängder och mycket rörelser så är såklart ingen hit haha men det är svårt att inte gilla NY!
2. Utelivet är det bästa, det finns massa underage klubbar och många ställen du kommer in men inte får dricka!
3. Jag bor i en förort men det finns lekparker inne på manhattan också, väldigt annorlunda med vad man är van vid men thats the big city life ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack för dina svar och jag tror att jag skulle älska NY :D

2010-06-07 @ 10:22:24
Postat av: Michelle

Lite frågor jag fick svar på nu, fasen vad jag längtar!

2010-06-07 @ 15:13:10
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0