sat night

Lördagkväll och jag ligger hemma med godis och film i min säng. Ganska otroligt! Gårkvällen var spårad, många skratt, plåster, krossade glas, drinkar och minneslukor. Hahaha jag kan säg som så att: FYFAN VAD JAG KOMMER SAKNA NY'S UTELIV!

Jessica jobbar nu ikväll därför jag sitter hemma, gör aldrig nånting utan min andra halva. Hon slutar 10 och då får vi se vad som händer, bli inte förvånad om jag skriver imorgon att jag är bakis, jag känner oss. Det skulle  vara jordens undergång om hade en kväll hemma. Helgerna kvar i NY minskar för varje vecka och jag vill ta vara på varenda sekund, jag är beroende av roliga stunder, grabbarnas galna ideer och NY's klubbmusik!

Nu ska jag sätta på The blind side och trycka i mig twizzlers och skittles

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grym blogg, du får verkligen mig att vilja åka ännu mer!! Jag skulle så gärna få komma till en familj i NY och jag har lite frågor till dig som jag hoppas att du kan svara på!

1. Hur är det att bo i en så stor stad?

2. Hur är utelivet? Får man gå ut på tex. krogar fast man bara är 19 år?

3. Hur är det med ställen att tex. leka med barnen där, måste man gå till parker eller bor du mer i en förort?

:)

2010-06-06 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0