hej jag lever

hej jag lever

Skulle man inte kunna tro, jag har lite gett upp bloggningen, tråkigt men sant. Det känns som det är samma saker som händer hela tiden och bloggen blir sjukt enformig, för mig kanske inte för er, jag vet inte. Jag vill egentligen blogga för min egna skull så jag kan kolla tillbaka senare och minnas mitt år. Vi får se, jag gör det jag orkar.

Året börjar gå mot sitt slut, jag väntar på min flygbiljett, jag har packat första väskan, ska köpa fler resväskor i veckan, nya au pairen är hittad och jag är sjukt trött på att vara au pair haha! Det ska bli så skönt att bli fri snart, skaffa egen lägenhet, resa runt och  bara njuta av att kunna göra sina egna val och ta hand om sig själv och ingen annan.

I helgen var vi på våran kompis Coopers stand up show. Det var riktigt roligt, bara vi kom innanför dörren så börjar killen på scenen att kommentera oss och sverige, folk skämtade om ikea och vi jublade och därmed var vi ikea fans. De kallade oss för nya sex and the city tjejerna och när Cooper äntligen kom upp på scenen så var han bra stolt över att känna oss, "they are all my brides :)" Cooper är nya stand up comedy stjärnan!

Fredagen tillbringades på mitt andra hem 49 Grove och jag hade en av dem roligaste kvällarna på länge, no comments! :)

I veckan ska det bli massa massa sol och Hannah ska ha sitt kalas på torsdag så jag har massa att planera, djurkalas så det ska komma ormar hem till oss, yyuuuuuk!

 

 

Cooper :)

 

Amanda och Elin

 

Puerto Rico parad i stan

 

Frukost i Bryant park

 

Bryant park


Kommentarer
Postat av: AnnG

Åh, vad sa de för skämt om sverige? :D blev nyfiken! haha

2010-06-14 @ 01:16:04
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: M A L I N H E

Vad händer idag då? någonting speciellt eller? :)

2010-06-14 @ 12:46:03
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tjejen på andra bilden, hon heter Sara va? :) Isf vet jag vem hon är, då har jag träffat henne en gång eftersom hon känner min kusin! Vet du om hon har blogg?

2010-06-15 @ 16:52:10
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0