GLAD MIDSOMMAR!

Helg igen. Jag är ledig idag, fett nice. Maja kom hit i onsdags, underbart att få krama om min lilla bebis igen, hihihohoho. Igår var vi hemma hela dagen med barnen så nu är vi laddade för en lååååång dag med midsommarfirande. Jag har nog aldrig längtat så mycket till midsommar slom detta året. Visst firar man stort hemma men i NYC har dem världens tillställning i battery park hela dagen, alla mina älskade vänner kommer vara på plats, elina kommer och hälsar på, maja är här och alla nära och kära som jag träffat under året. Vi har laddat upp med stooor filt och fina klänningar. Ska köpa massa jordgubbar och det säljs svensk mat på plats. Vi ska njuta av solnedgången över frihetsgudinnan innan vi beger oss vidare till la pomme for some maaaaaadness. Jag är så taggaaaaaaaaaaaaaaad!


NYC ÄR REDO!


SKÅL!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!



Jag är en 19 årig tjej som är otroligt sugen på att åka som aupair till USA. Jag har precis tagit studenten och skulle vilja åka nu i höst. Jag undrar lite hur det är att bara lämna allt hemma och bo i ett helt nytt land och kultur? Hur gammal var du när du åkte? Skulle vilja höra lite om hur det var att komma ner och hur lång tid det tog att ta in allt osv. Skulle vara väldigt snällt om, du ville skicka iväg ett mail till mig, det skulle hjälpa mig att bestämma mig.



MVH Frida

2010-06-28 @ 15:03:00
URL: http://photobyfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0