Shopaholic





Nu börjar garderoben fyllas, tvättkorgen är alltid full, shoppingkassar fyller hela rummet och det börjar bli ont om plats i lådorna och inte ens halva tiden har gått. Jag börjar redan känna paniken den dagen jag ska hem, med atnke på Elina som snart åker hem och har miljontals väskor, redan hemma, här och som ska hem efter henne!
Btw: JAG KOMMER SAKNA DIG ELINA! <3

På tal om fulla garderober så passar denna bilden in som jag knöppte idag, hur jag kom på det vet jag inte, men jag skulle leta upp en madrass som Jessica ska låna så min värdpappa sa åt mig "Open the door sloooowly and then MOVE BACK, it you can't find it i'll help you"


HEHE, jag hittade den!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

HAHA och jag tycker min garderob (som inte innehåller endast kläder) Var stökig innan jag städade ut grejor xD

2010-01-21 @ 15:49:14
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0