shit happens

Det finns ingen au pair som kan neka att vi lever ett händelserikt liv, positivt och negativt!
Det här med bil, au pairer kör nog bil mer än någon annan i det här landet och en liten olycka är nog svårt att komma undan med under året. Det händer alla och idag hände det mig, jag bara väntade på det!

Jag backade ut med den stora bilen från garaget och backar in i den "gamla" audin, helt totalt blackout i skallen och glömmer att den står där. Jag har gått runt hela dagen med fet stor ångest och fått byta om 3 ggr pga svett och nervositet typ hahaha! Men tur i oturen, det var den äldtsa bilen vi hade, inget stort märke och inget märke på den stora nya bilen. Och TACK för världens bästa värdpappa som klappar mig på axeln och säger "It's okey Mimmi, shit happens" och ler snällt och börjar prata om krokodiler istället. 

Annars idag har jag bara slappat, gymmat och hängt på starbucks. Fick ledigt idag med av min värdmamma som varit hemma hela dagen.

Nu ska jag till Jessica och ha Paradise maraton! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahha! jag gjorde precis lika dant, fast backade in med den gamla lilla bilen i den nya stora. vet inte alls vad jag tänkte på, men larmet gick inte så jag gick bara in o bad min värdmamma flytta på bilen som stod ivägen för mig. Hur kunde jag missa den när den tog upp hela backspegeln?!?! Ingen fick veta :O

2010-01-20 @ 23:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0