Sex and the city life

Igår blev det grymt mysigt tacomys hemma hos rebecka med alla svenska brudarna :) Det var många historier om sin tid här hittils att berätta, den ena galnare än den andre. Alldeles för mycket tacos och precis lagom stor dos av skratt, som jag tror alla behövde, tack för det tjejer!

Stan hela dagen idag, vi åkte ner till Soho och brunchade. Kaffe och omelett på ett mysigt cafe. Satt och planerade våran framtid som lägenhetsägare, studenter och svartjobbare på manhattan. Vi längtade efter sommaren med timlånga fikastunder i central park, shopping i korta klänningar och drinkar i solen. Så som det var idag skulle jag inte tveka på att ha det. 5 UNDERBARA tjejer som bor på manhattan tillsammans, shoppar, pluggar, jobbar, festar och brunchar dagarna i ända. A real Sex and the city life, hösten 2010 är vi tillbaka!

Nu ska jag fräscha upp mig och sen umgås med Jessica, Amanda och brassarna i Mount vernon, trevligt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter underbart älskling, lev livet. Kram

2010-01-10 @ 15:37:51
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0