Översvämning

Jobbig morgon med skrikande och storlipande sjuåring som väääääägrar gå till skolan. Helt totalt fullkomligt omöjligt att få ut henne ur huset. Mamman får ta med Edward till skolan sålänge så inte han också blir sen och jag får stanna kvar hemma och fortsätta övertala henne, jag lyckas (super au pair nr 1) till slut få ut henne och väl ute så halkar hon på isen och börjar SKRATTA !??!? Jag klagade inte, men fundersam blev jag haha! Humörsvängningar är fina, när det går åt rätt håll.

Eftermiddagen bestod av översvämning i källaren á la mimmi, gud vad jag skämdes. Inte riktigt mitt fel men det var ändå jag som tvättade. En trasa ramlade ner i diskhon där vattnet från tvättmaskinen rinner ut så det hade täckt igen hela vasken och det slutade med vatten i hela källaren, började torka och tänkte "det här fixar jag utan att någon behöver veta något" Upptäcker mer och mer hela tiden tills jag kommer till en stooor pöl längst in i källaren, får panik och ropar på Rob haha! "It's water on the floor in the basement, I think it's something wrong with the washingmachine" HAHA! PINSAMT! Han suckade lite först men det var inte mer med det, hallå det är vatten i hela källaren !!!!!!!!!!!!

Aldrig mer trasor i diskhon! Man lär sig av sina misstag!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

hur lyckades ud övertala henne då? ;D

2010-01-13 @ 20:45:35
URL: http://ibarae.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ojojoj! haha. att man alltid ska klanta till det ! vatten i hela källaren! pust :P

2010-01-14 @ 05:20:06
URL: http://elinavenue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0