nästan fredag

Jag har gått och haft världens shoppingsug hela veckan, det är sjukt svårt att låta bli shoppingen när man innan shoppade upp 100 i veckan och nu ska du spara dem istället, alltså bara 100 dollar i veckan, vilket verkligen inte räcker till shopping, efter starbucks, tåg, mat, hotell (tradition) mer mat och annat skit.

Men lilla Jessica börjar ju blogga om sitt shoppingbegär och då brast det, vi åkte till cross county mall och jag brände 40 dollar, skor, strumpor och en fin tröja till helgen!




Slänger också in en bild på mig och Hannah när vi fjollade på mitt rum ikväll..


Visst är vi söta :D ?

Jessica ville också att jag skulle skriva att jag skypade med hennes värdfamilj idag, mitt i läxläsningen haha!

En vecka tills mamma kommer, läser du detta så kunde jag hämta dig mamma, nemas problemas!


Kommentarer
Postat av: mamma

KLart jag läser!!!!!!! Jättetrevligt om du kan hämta mej, men du vet att jag löser det ifall det blir krux för dej. LÄNGTAR så in i........ Puss

2010-01-22 @ 13:50:31
Postat av: angelica

Hej! Hur är det?



Jag var inne på culturar care aupair och sen gick jag in på din blogg och läste lite, och tänkte fråga lite



om hur det är att vara aupair då jag själv tänkte kanske bli det efter gymnasiet.



Hur det är att komma till en nya familj och nytt land och engelskan ...



Ja om du har tid och lust så skulle det vara jättekul och du kunde berätta lite mer ifrån ditt perpektiv liksom-.



Ha det bra . / Angelica

2010-01-22 @ 18:56:50
URL: http://angelicamartina.blogg.se/
Postat av: Sanna

DEN DÄR KLÄNNINGEN ÄR JAG SUGEN PÅ!

ikväll ska jag dricka cider.. inte 9.. men 5.. till och börja med!

2010-01-23 @ 16:20:14
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

tänkte bara höra om du nästan är färdig med frågorna för det är helst nu på tisdag som jag ska lägga upp det :)

2010-01-24 @ 13:42:00
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Postat av: sandra

hej! skulle du inte kunna ta kort på ditt rum och huset så man får se hur du bor?:) jätte bra blogg dessutom.



kram:)

2010-01-24 @ 13:48:06
Postat av: sara

Hej! Jag hittade din blogg genom EF's hemsida då jag själv funderar på att åka iväg som au pair. Jag har en fråga, får man någon sorts "lön" varje månad? Och vem betalar mat m.m., är det man själv eller värdfamiljen?

2010-01-24 @ 19:53:19
Postat av: Lollo ♥

haha, det är lugnt ;) förstår att det är en del som pågår ;P tack :D

2010-01-24 @ 21:21:57
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0