måndags kväll

En minst sagt annorlunda dag. Morgonen var super, barnen var på bra humör och inte ens regnet fick vårat humör att gå ner. Vi traskade iväg med tjocka kläder på. Hannah ramlade i en lerhög precis innan vi var framme så henne snälla lilla babysitter fick springa hem och hämta nya byxor. Gick hem och skypade med Mamma (3 dagar kvar) och sen stack jag till gymmet med Elin som äntligen fick snacka av sig med hennes stalker haha, charmigt, javisst! Ännu charmigare att stalkern nr 2 är tillsammans med en polska, nått gick fel!

Efter det åkte vi till Yonkers och solade, damn solariumen i USA är inte att leka med, hon tvekade lite när jag sa att jag ville sola 15 min, hemma solar jag 20-25. Kommer ut och allt ser bra ut, men i skrivande stund så brinner hela mitt ansikte och det känns som jag legat still i Thailand 30 timmar i 50 grader typ! haha ännu en charmig grej!

Kommer hem och ska duscha, just då är det full storm ute och stora träd har trillat över vägarna så all scarsdales trafik passerar vårat hus, som nu har stora hål pga av all trafik, här snackar vi bra kvalitet på asfalten. Hoppar in i duschen och då går strömmen. Så vi har tillbringat läxläsning, hämtmat och lekar med levande ljus, ganska mysigt! Strömmen kom dock tillbaka vid 6 igen.

Och nu är jag precis hemkommen från Jessica där jag kollat halva Julie/Julia.


Två blonda varelser med oborstade hår imorse!



Läxläsning med doftljus :)


Kommentarer
Postat av: Christine

sv; Ja det verkar jätte roligt! :D Men känner du mycket hemlängtan och så? Sen va jag i USA en månad i höst och jag gick upp as mycket då är det samma sak när man är Au Pair? (jag bodde oxå i familj när jag va där och jobba)

Men älskar du barn sådär jätte mycket, tycker du att det känns jobbigt ibland att passa dom?

Kram

2010-01-26 @ 11:15:32
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: Christine

sv; okej :D Jo jag ska verkligen tänka på det du sagt för det skulle vara roligt, dock tycker jag inte om barn så himla mycket, jag tycker dom är jätte mysiga men om dom inte lyssna och så kan jag lätt bli trött. :/ Kram

2010-01-26 @ 19:18:04
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

säga vad man vill men strömavbrott kan faktikst vara lite mysiga :D kanske inte när man håller på att duscha men ändå ;)

2010-01-26 @ 20:57:34
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0