In my head

Bästa dagen på länge, så mycket goda nyheter har jag nog aldrig fått på en dag. Den började dock segt med tjuriga barn som skyller allt på mig for no reason. När dem väl var i skolan gick jag och la mig, vaknade igen klockan 12 av att städerskan knackar på dörren och vill städa, jag sa nej tack, för det var inte så skitigt men hon städade iaf haha! Tack! Jag tog bilen till stop and shop och handlade mjölk, snacks och grönsaker till vårat lilla kylskåp. Sen hade jag 2 extra timmar att förbruka så jag shoppade loss på hollisters rea som ni såg och skypade en halvtimme med mamma :) Snart kommer hon!!!

Hämtade barnen 4 och jag och hannah stack med bilen och lämnade henne tack-kort från födelsedagspresenter i brevlådorna. Kom hem vid 5 igen och familjen skulle iväg att hämta den nya bilen som pappan spontanköpte lite (för att han aldrig kommer in i den andra bilen efter att jag kört haha) han köpte egentligen en annan bil igår, men han bytte tydligen för hannah ville så gärna ha en cabriolet, och klart hon får det, stackars lilla 7 åring liksom. Iallafall dem frågade om jag ville med och vi hoppade in i acuran allihopa och gav oss på roadtrip. Jag, barnen och min värdmamma satte oss och kollade på disney channel och drack cappuchino medans pappan fick alla instruktioner för bilen. Jag och värdmamman pratade om semester inför våren. Februari lovet ska dem förhoppningsvis till disney world i florida (VÄRME) och frågade om jag ville följa med, vilket är om 4 veckor :D:D Sen ska dem förmodligen till nya zeeland 2 veckor i mars över spring break, vilket betyder att jag, amanda, jessica kan åka till miami och bahamas som planerat i 10 dagar! INSANE!
När vi fått bilen tryckte rob lite väl mycket på gasen och fort som tusan hamnade vi på outback steakhouse i white plains för att käka middag. Beställde in pasta med kyckling och parmesan sås, sjukt gott! Hade en jättemysig eftermiddag/kväll med värdfamiljen och allt kändes rättare än nånsin.

Kom hem och Jessica och Amanda var på väg hit, vi har nu kollat på The hangover (med flashbacks från nyår) och ätit göteborska ååååreos.

Nu ska jag sova och ladda för Johannas 20 årspartaj på manhaaaattan imorgon!
Just det är ledig måndag och tisdag med - livet leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeker!




Thats the new vrålåk!

"In my head" nu och livet är fulländat


Kommentarer
Postat av: i huvudet på thåström

loooooooooveeeeeeeeeee you

2010-01-15 @ 05:31:46
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Postat av: Victoria

Okej varfor inte? :p folj med oss istallet! :)

2010-01-15 @ 15:24:04
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha, där ser man! det var snygga kläder iaf! jag är au pair i boston, kom för en vecka sen :) trivs du bra som au pair?

2010-01-15 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0