I'M SO FREAKIN' SORRY!

I AM

Förlåt..

Jag lever det gör jag. Men jag har varit ledig, varit med kompisar, bott på hotell i stan, haft hemlängtan, firat nyår och börjat jobba igen, bloggen har inte kommit i förstahand och jag ber om ursäkt för det.

Men nu är jag tillbaka :) Hoppas ni fortfarande finns kvar där ute i kylan.
Som sagt en liten depp period har jag och mina kära jessica gått igenom, till och med det gör vi tillsammans! Äkta vänner!! Men från och med idag är vi back on track. Vi ska göra mer grejer på dagarna (som inte kostar pengar), jag ska tillbaka till gymmet, vi ska spara pengar till miami och bahamas i mars loch försöka ha grejer att se fram emot hela tiden. Det är vinter, kallt och mörkt, familjen har precis åkt och vi är inne i världens rutiner, klart som tusan man längtar hem och deppar, vem gör inte. Men hade vi haft det bättre hemma ? NEJ! Antar att folk deppar lika mycket hemma i kylan, om inte mer. Så nu ska vi skärpa oss.

Imorgon ska jag till gymmet och sen blir det pizzalunch med Jessica och Elin. Också ska jag tvätta bilen, den ser hemsk ut efter familjens (vilda?) skidsemester. På kvällen ska jag och jessica kollar wallander, vi ska börja se alla filmer från början. Innan frosten och alla framåt!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

wiiiiiie så du har inte blivit kidnappad :D

De säger att den störtsta hemlängtan kommer vid jul och nyår... så nu har du et förbi och bara det roliga kvar ;D

2010-01-06 @ 18:33:21
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Gott o höra från dig igen älskling, du e stark: Kram

2010-01-06 @ 20:32:20
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0