Don't mess with me

Bilkatastrof nr 2, inte mitt fel dock. Men batteriet dog när jag körde till banken, ringer Rob, försöker starta bilen igen, den startar PRECIS, kör hem, tvingar i princip bilen att rulla hela vägen hem, klarar det, Rob och jag kör en runda för att testa den, den funkar, fast är trög och piper, vi låter den stå en timme, jag går ut och nu kan man inte starta den alls - kalas!

Och extremt-fula-orden-som-jag-inte-ska-skriva-hunden TUGGADE sönder mina sprillans nya Hilfiger solglasögon idag!!! Jag la dem på köksön, alltså en normal höööög köksö för människor. Och den fuuula hunden lyckas hoppa upp och få tag i dem, hur DUM får man va !?!?! Jag är så trött på den!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag hade också min bilkatastrof nr 2 idag! Någon körde in i bilen medan jag var i mataffären. Så jag kom ut och möttes av en trasig lampa och en stor buckla. KUL. Och ingen försäkring som gäller det hade vi heller. Det var ju iofs inte heller mitt fel. Men är ju aldrig något som är roligt att vara med om OCH sen behöva ringa och berätta för sina värdföräldrar som inte blir särskild glada heller.

2010-01-21 @ 02:33:38
URL: http://partofmyworld.blogg.se/
Postat av: Freddie

Det hade aldrig jag gjort, det va Ochill, e du o handlar Mimmi?

2010-01-21 @ 17:40:39
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tacka vet jag Freddie, det hade han aldrig gjort. Kram

2010-06-11 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0