Viruuuuuuus

Min data är skön, den dog igår, pang poff hej och hå, så nu är hela mitt liv borta. Jag vågar inte starta den igen, ska ner till best buy imorgon och fråga vad jag ska göra, men med både Miami och San diego framför mig så har jag inte riktigt råd med att ta bort viruset, köpa virusprogram OCH köpa hårddisk så jag kan spara alla mina bilder, försvinner dem så vet jag inte vad jag gör!!! Så nu sitter jag på jessicas data, bloggar när jag får tillgång till dator, men jag har inga bilder för tillfället, så ni är varnade!

Gårkvällen blev lyckad, haha smådeltaljer som man kan skratta åt hur mycket som helst! Vi lurade i folk att min päls var en swedish black moutain bear hahaha, vi småsnackade med en kille i toakön som var stensäker på att alla svenskar va freaks, vilket vi erkände, för vi älskar att köa och betala räkningar, vi dansade salsa och bugg så det stog härliga till, iskrig på tom klubb, träffade en italienare som körde oss 10 blocks åt fel håll när vi egenligen stog 1 block från vårat mål, vi somnade till marley and me i brooklyn med steve som kudde, grymt skönt! Elina var även galet nöjd med sin kebab i högsta hugg som hon studsade runder med i taxin! Tack för kvällen Elina, nu känns helgen lite mer värd haha! All in again nästa helg med Jessica och Amanda som var saknade :)

Kommentarer
Postat av: KB

Hej! Det finns gratis antivirusprogram som man kan ladda ner från internet. Bla "Panda" eller något liknande.

2010-02-22 @ 21:40:26
URL: http://twitter.com/bransell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0