One kind of a Birthday!

Då var min födelsedag nästan över och en dag som 20 har passerat. Jag har haft den bästa födelsedagen man kan tänka sig, jag har blivit uppvaktad av alla möjliga och på alla möliga sätt. Gårkvällen på cheesecake var fantastiskt, personalen sjöng för mig och gav mig glass, fick fina presenter av tjejerna. Juicy halsband och hollister godsaker.






Idag på morgonen firades jag av värdfamiljen. Jag och Edward fick öppna presenter. Ja fick ett underbart armband av Ed, massa berlocker med NY symboler, en strandkjol till Miami av Han och pengar till Miami av mina värdpäron. Kunde inte blivit bättre! TACK!

Efter jag lämnat barnen så kom Elina över med present och goa kramar. Fick en fin ralph lauren pyjamas, nalle och presentkort på spa! TACK! Vi åkte vidare till starbucks där hon bjöd mig på frukost :)

Vid 11 åkte jag vidare till Bronxville där Jessica och Elin väntade. Jag möttes av uppdukat bord av svenska pannkakor, tårta och mer presenter! En god parfym och finaste ramen!





Jobbade som vanligt på eftermiddagen. Klockan 7 tog värdfamiljen med mig till Outback steakhouse i WP. And we had a great time! God mat, många skratt och mer sång och glass av personal. När vi kommer hem så dukas det upp med 2 nya tårtor. En till Edward och en till mig. Och som avslutning ännu mer sång.









och för alla gratulationer, sms, samtal och presenter från sverige!!

Jag har haft den bästa födelsedagen man kan tänka sig och det ska firas ännu mera på fredag i city, DET är något jag ser fram emot! Man fyller bara 20 en gång har jag hört!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fira på älskling, det har du onekligen förtjänat och JA, man fyller 20 bara en gång. love Y

2010-02-04 @ 12:51:56
Postat av: Pappa

Ja förutom jag då som fyller 20 varje år

2010-02-04 @ 12:52:44
Postat av: Lollo♥

grattis i efterskott :D

2010-02-04 @ 14:37:58
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Postat av: Karin

Du verkar haft en toppen dag, fira nu rejält på fredag men var rädd om dig :)

2010-02-04 @ 22:06:13
Postat av: a home far away

Hej vilken härlig blogg! O spännande att läsa om andra utlandssvenskar:)



Kram Gunilla i Singapore

2010-02-05 @ 01:51:25
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: mamma

VILKA härliga tårtor!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-05 @ 08:52:48
Postat av: Amanda

Vilken jättegullig tårta de köpt till dig, i kväll smäller det igen ;)

2010-02-05 @ 22:19:13
URL: http://magsnyc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0