T.G.I.F

Godmorgon världen!

Sitter i min säng och har precis slängt barnens kläder i tvätten, Jessica sover brevid mig och vi måste göra läxa! College klockan 11. Lektionerna spårar, vi lär oss hur man raggar upp killar med slang språk, sex och the F-word. Det är bra klasser det, jag gillar min funky Mrs. Roberts lärare från Orange county ;)

Jobb i eftermiddag sen ikväll slår vi klackarna i taket. En 20 års dag ska firas med både det ena och det andra. Hotell är bokat i Soho och alla är taggade till tusen!

Nu ska jag föröska ringa Pernilla och sen fixa lite frukost, kaaaanske väcka häxan i min säng! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica



Haha häxan?! You better behave tonight you lady!

2010-02-05 @ 16:25:41
URL: http://jessicasworld.blogg.se/
Postat av: malin andersson

Hejsan, ja undrar hur ofta du drabbas av hemlängtan? och vad är det son är mindre bra med att vara au pair (om det finns nåt)? :) mejla gärna för jag kommer glömma att kolla i bloggen igen.. (a)

2010-02-06 @ 16:01:28
Postat av: Sanna från hsläholm

hej ! en fråga. jag är 20 och skal åka till usa. Vart kan man gå ut när man är "minderårig"? vart hittar ni partyyyyyyt? och hyra hotell? behöver man inte vara 21?

2010-02-06 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0